dimecres, 30 d’abril del 2014

Poemets d'abril

Friso per trobar-te,
corro a cercar-te,
amor que arriba
amor que ve
amor que encara 
ningú no té.

23/04/14




Noia de lluna plena.
D'estels entre els cabells.
Besa'm, somriu i brilla.
No despertis del teu somni,
vola una nit més.

24/04/14



No tanquis els ulls i
abraça'm fort.
Estima'm.
T'estimo.
Fes que voli, fes que visqui,
que em senti princesa
del teu paradís

25/04/14



Podríem ser dos
en un mar en calma.
Podríem ser dos
en una tempesta.
Podríem somiar
en la mateixa vivència.
Podríem...

26/04/14



Sento la vida,
la que tinc, la que em dones.
Palpo la vida,
la que sé, la que em mostres.
Sento la vida,
la d'avui, la nostra.
Sento...

27/04/14



Abraçaria un somriure,
per estimar una mirada.
Abraçaria uns instants,
per fer eterna la trobada.
Això faria...
I t'abraçaria.

28/04/14


Brillaré,
cada capvespre.
Llançaré,
guspires de tendresa.
Que un estel
mai no s'apaga.
Només dorm
quan trenca l'alba.

29/04/14


Voldria
arribar al teu cor
per una drecera.
Voldria
arribar-hi
sense fer fressa.
Voldria sorprendre't.
Salvar barreres...

30/04/14

4 comentaris:

  1. Quins poemes més bonics Cristina, m'han encantat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja veus Eva, fins i tot de tant escriure m'ha sortit una vena poètica.
      Seguiré fent relats però també poemets.
      He preparat un post que publicaré després de les 10 de la nit i ho explico.
      Una abraçada

      Elimina
  2. Cristina m'has deixat bocabadada amb aquets poemes tant bonics, ha estat tota una sorpresa molt agradable, m'ha encantat. FELICITATS

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Julia. I jo contenta de que us agradi.
      Molts petons. I parlem de la col.laboració.

      Elimina